تاریخچه

در سالهای 84 و 85، فکر راه اندازی شرکت روشنگران با هدف رفع کمبود کتاب و بسته و پشتیبانی در زمینه آموزش کامپیوتر در مدارس، به ذهنمان خطور کرد. در  شهریور سال 85  این شرکت با مجوز فناوری تولید بسته های فناوری اطلاعات و ارتباطات ویژه کودکان و نوجوانان از پارک علم و فناوری، ثبت و شروع به کار نمود.

خوشبختانه به علت با تجربه بودن و خوشنامی و شناخته شده بودن مدیران این شرکت، این مجموعه توانست از همان سال اول با 6 مدرسه در مقطع پیش دبستان قرارداد کاری جهت اعزام مربی و ارائه محتوای در زمینه آموزش کامپیوتر منعقد نماید.بنابراین در سال 85 روشنگران، دارای حدود پانصد مخاطب پیش دبستانی بود.

 

  • تیمی متشکل ازیک دکترا مدیریت،کارشناس ارشد روانشناسی کودک، کارشناس ارشد تکنولوژی آموزش و 7 کارشناس حوزه IT تشکیل شد و کار را به عهده گرفت. با جلسات متعدد هفتگی سعی بر تولید محتوا و اجرای پایلوت و بهینه سازی محتوا شد و با گذشت سالها با مدیریت دانش این شرکت توانست اطلاعات وسیعی در زمینه آموزش کامپیوتر به دانش آموزان جمع آوری نماید. تا این که شرکت در یک بازه زمانی تقریبا هفت ساله با انباشت تجربیات آموزشی خود در مدارس، بر آن شد "انتشارات روشنگران راه فردا"  را در شهریور سال ۹۲ با مجوز اداره ارشاد اسلامی جهت نشر محتوای آموزشی خود تاسیس نماید.و این انتشارات در طول دو سال فعالیت خود تا کنون 30 عنوان کتاب آموزش کامپیوتر و 4 عنوان نرم افزار مرتبط تولید و در اختیار عموم قرار داده است.

  • استراتژی مدیران روشنگران از همان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند.

  • محصولات و خدمات در فروشگاه:

    در فروشگاه این سایت تمام تلاش خود را داریم تا با بهترین روش ممکن کتابهای انتشارات روشنگران و خدمات آموزشی آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.همانطور که مستحضرید کتابها و خدمات در زمینه آموزش کامپیوتر به مدارس ابتدایی و راهنمایی می باشد. محصولات ما کتاب و نرم افزار و خدمات آموزشی ما عبارتند از تقویم آموزشی، طرح درس، بانک سئوال، فلش کارت، اسلاید و بسته مدیریت کلاسی است.

اینماد سایت ما